گروه تحقیقاتی «ماه و مهر» ارائه دهنده مقالات و فایل های موفقیت می باشد.دانلود کتاب های موفقیت در---»»» @mahomehr4kia

محل لوگو

کتاب صوتی «۲۳ راه غلبه بر تنبلی»


کتاب صوتی «۲۳ راه غلبه بر تنبلی»

به نام خداوند بخشنده مهربان

با سلام خدمت شما دوستان عزیزم.

در این محصول از سری محصولات موفقیت سایت ماه و مهر قصد داریم کتابی بسیار عالی و کاربردی رو در حوزه موفقیت به شما عزیزان معرفی کنیم. این کتاب با تحت عنوان «۲۳ راه غلبه بر تنبلی» می باشد که توسط آقای اس.جی اسکات نوشته شده است.

در کتاب صوتی 23 راه برای غلبه بر تنبلی ذکر شده که چگونه به تعویق انداختن کارها سبب تلنبار شدن حجم زیادی از کارهای نیمه‌تمام می‌شود و در ادامه به شما می‌آموزد که برای جلوگیری از به تعویق انداختن کارهایتان چه اقداماتی انجام دهید. نویسنده در این کتاب معتقد است که یکی از دلایل اصلی تنبلی، نداشتن اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت در زندگی است. شما می‌توانید پس از مطالعه این کتاب و با بهره‌مندی از 23 راهکار ارائه شده در این کتاب از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید و شاهد تغییر و تحولات قابل‌توجهی در زندگی خود باشید. اگر شما نیز فکر می‌کنید که به دلیل تنبلی از کارهای روزانه خود عقب افتاده‌اید؛ به طوریکه کارهای امروز خود را به فردا موکول می‌کنید شنیدن کتاب صوتی 23 راه برای غلبه بر تنبلی را از دست ندهید

مشخصات کتاب

نویسنده: اس. جی. اسکات

مترجم: امیرحسین میرزائیان

راوی: فرانک یوسفی

مدت: 2 ساعت و 59 دقیقه

حجم دانلود: 130 مگابایت

تعداد فصل: 27

ژانر: روانشناسی و خودشناسی

ناشر پندار: تابان

ناشر صوتی: جیحون

سال انتشار: 1390

سال انتشار صوتی: 1396

زبان: فارسی

این کتاب به شما می‌آموزد چگونه برای هر یک از کارهای روزانه خود نظیر کار، روابط شخصی، ورزش و... برنامه‌ریزی درستی انجام دهید. محتوای کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی بر روی اقداماتی که شما انجام می‌دهید، تمرکز می‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد که به جای استفاده از استراتژی‌های بیش از حد متفاوت که به ندرت در دنیای واقعی قابل ‌اجرا هستند از راهکارهای ساده و درعین‌حال قابل ‌اجرا استفاده نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 846

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمامی حقوق این سایت متعلق به "www.mahomehr.4kia.ir" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما