گروه تحقیقاتی «ماه و مهر» ارائه دهنده مقالات و فایل های موفقیت می باشد.دانلود کتاب های موفقیت در---»»» @mahomehr4kia

محل لوگو

دوره کامل دوبله فارسی«آرزوی تو دستور توست»از کوین ترودو


دوره کامل دوبله فارسی«آرزوی تو دستور توست»از کوین ترودو

به نام خدا

دوره آرزوی تو دستور توست در سال 2009 توسط کوین ترودو ضبط شده است. کوین ترودو ابتدا قصد داشت این دوره را به صورت تصویری به انتشار برساند؛ اما وجود افراد سیاسی در این دوره کوین ترودو را مجبور به انتشار دوره به صورت صوتی کرد. کوین ترودو به دلیل طولانی بودن زمان دوره تصمیم گرفت آن را در رشته کوه های آلپ برگزار کند تا این دوره برای شرکت کنندگان جذابیت و همچنین تفاوت زیادی با سایر دوره ها داشته باشد.

پس از تصمیم به برگزاری این دوره در کوه های آلپ هزینه برای شرکت در این دوره افزایش یافت؛ هزینه شرکت در این دوره چیزی حدود  10 هزار دلار(۱۵۰ میلیون تومان)بود و همین امر موجب شد تا فقط افراد ثروتمند در این دوره شرکت کنند. ولی کوین ترودو برای آنکه افراد متوسط و همچنین فقیر جامعه بتوانند از این دوره استفاده کنند آن را به صورت CD انتشار داد.

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست آموزش میدهد که هرکس به آرزوها و خواسته های قلبی خود برسد؛ اصلا مبنای انتخاب نام این دوره برای کوین ترودو همین امر بود.

دوره آرزوی تو دستور توست چه آموزشی به ما میدهد؟

برای همه ما ثابت شده که کار و تلاش به تنهایی نمی تواند موفقیت آمیز باشد؛ اگر فقط کار و تلاش ما را به موفقیت می رساند مطمئناٌ قشر کارگر موفق ترین قشر جامعه بود. اما سؤالی که مطرح میشود این است که واقعا چه چیزی باعث موفقیت ما میشود؟ جواب این سؤالی را کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست به طور کامل به شما آموزش خواهد داد.

امروز درصد بسیار زیادی از مردم به همه افراد گوش میدهند به جز خودشان! شما سعی میکنید در تمامی امور از همه کس و همه چیز کمک بگیرید جز احساساتتان؛ کاری که افراد ثروتمند و موفق جامعه میکنند این است که از همه افراد و همه کس مشاوره میگیرند ولی در نهایت به خودشان گوش میکنند.

کوین ترودو معتقد است که اگر همان طور که او میگوید پیش بروید؛ مثل آن است که قول چراغ جادویی در اختیار شماست و هر آنچه را که بخواهید میتوانید به دست بیاورید. اما به نظر شما او راست میگوید و سخنانش کار میکند؟ باید به شما بگویم بله درست است کوین ترودو خود با همین سخنان و استراتژی ها توانسته است یک میلیارد خود ساخته شود.

و دلیل اینکه این دوره به این اندازه مشهور شده همین است؛ اما چیزی که باعث تفاوت این دوره با سایر دوره ها شده این است که حتی افرد ثروتمند و مشهور که اغلب فکر میکنیم آنان هر چه که میخواهند میتوانند داشته باشند نیز این دوره را گوش داده اند. این دوره فقط به شما کمک نمیکند که ثروتمند شوید، این دوره کمک میکند که هر آنچه میخواهید اعم از ثروت، آرامش و… برای خود پدید بیاورید.

فایل:mp3

حجم کل:۶۷۳ مگابایت 

زمان:۱۳ ساعت کامل

 

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1482

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمامی حقوق این سایت متعلق به "www.mahomehr.4kia.ir" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما