گروه تحقیقاتی «ماه و مهر» ارائه دهنده مقالات و فایل های موفقیت می باشد.دانلود کتاب های موفقیت در---»»» @mahomehr4kia

محل لوگو

موانعی که ما را از موفقیت باز میدارند_کوین ترودو


موانعی که ما را از موفقیت باز میدارند_کوین ترودو

به نام خدا

دوره موانعی که ما را از موفقیت باز میدارد کوین ترودویکی دیگر از دوره های یادگیری کوین ترودو است که در سال ۲۰۱۰ به صورت یک کارگاه ۱۰۰ نفر برگزار شده این دوره کوین ترودو یکی از تخصصی ترین دوره های آموزشی کوین ترودو می باشد که تمرکز بسیار زیادی در بحث تشخیص احساسات کاذب از واقعی دارد. کوین ترودو در این دوره تمرکزش روی این است که نباید بگذاریم ظاهر یک چیز ما را فریب دهد.

پیشنهاد ما: ابتدا سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو و دوره راز های موفقیت از طریق القا به ذهن کوین ترودو را مشاهده فرمایید سپس دوره موانعی که ما را از موفقیت باز میدارد کوین ترودو را مشاهده فرمایید در غیر این صورت ممکن است که این دوره برای شما نامفهوم باشد.

دانلود دوره موانعی که ما را از موفقیت باز میدارد کوین ترودو برای مشترکین سایت جادوی باور رایگان می باشد در ادامه به بررسی این دوره خواهیم پرداخت.

بررسی دوره موانعی که ما را از موفقیت باز میدارد کوین ترودو

در این دوره به صورت تخصصی در مورد درک واقعی احساسات و اینکه چطور از این طریق احساسات بتوانیم موانعی که تا امروز باعث عدم موفقیت ما شده اند را شناسایی کنیم و از پیش رو برداریم سطح این دوره با آموزش قبلی کوین ترودو فرق داره و همان طور که گفته شد باید این آموزش رو زمانی گوش کنید که دوره مقدماتی کوین ترودو رو و فایل های یادگیری رو شنیده باشید و از قانون جذب و ارتعاش آگاهی داشته باشید.

حجم ۲۳۳ مگابایت

زمان ۳۰۰ دقیقه

دوبله فارسی

فرمت mp3


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 463

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمامی حقوق این سایت متعلق به "www.mahomehr.4kia.ir" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما